پارسه سازه سرمایه گذاری در ملک   

سرمایه گذاری ذر ملک

فهرست مطالب

سرمایه گذاری در ملک

یکی از روش های معمول برای سرمایه گذاری در ایران، سرمایه گذاری در ملک می باشد، سرمایه گذاری در ملک به این معناست که شما به امید افزایش قیمت و دریافت سود در آینده، ملکی را خریداری می کنید، خرید ویلا، زمین، باغ و… با امکان رشد زیاد رابطه ای مستقیم با مقدار سرمایه و نقدینگی دارد.

سرمایه گذاری در بازار ملک انواع مختلفی دارد و بستگی به میزان سرمایه و نقدینگی اشخاص دارد، اشخاصی که سرمایه و نقدینگی قابل توجهی دارند، می توانند برای خرید بهترین ملک های موجود را انتخاب و خریداری کنند و در آینده سودهای کلانی نسیبشان گردد.

انواع سرمایه گذاری

  • ساخت و ساز 
  • مشارکت در ساخت ملک
  • سرمایه گذاری در بخش اجاره
  • خرید خانه های کلنگی برای ساخت و ساز

خرید و فروش ملک برای نرخ رشد محدود در کوتاه مدت
خرید ملک برای بازه های طولانی مدت برای حفظ ارزش پول و کسب سود
خرید ملک های قدیمی و بازسازی آن ها که منجر به ایجاد ارزش افزوده در آن ها می شود.

انواع سرمایه گذاری در ملک

  • سرمایه گذاری ملک های مسکونی 
  • سرمایه گذاری در مستغلاتتجاری
  • سرمایه گذاری زمین و باغ

 

پارسه سازه تماس با ما 1

افرایش سرمایه با سرمایه گذاری در ملک

همان طور که گفتیم امروزه در ایران یکی از روش های معمول برای سرمایه گذاری، سرمایه گذاری در ملک است، سرمایه گذاری در ملک یکی از عالی ترین گزینه ها در بازار سرمایه است و سرمایه بسیار خوبی را در پیش دارد، بازار هایی که با این بازار در رقابتند می توان به بازار طلا، ارز، بورس و خودرو اشاره نمود، اما توجه داشته باشید که ملک و مشکن یکی از مواردی است که نمی توان آن را از زنگی کسی خذف کرد و همه به آن احتیاج دارند، به همین دلیل سرمایه گذاری در این بازار ریسک کمتر و سود بالا تری دارد.

توجه داشته باشید که بعد از خرید ملک به طور معمول می توانید به دو صورت سود کنید، اول این که بعد از خرید یک ملک و گذر زمان ارزش ملک شما سبب افزایش قیمت ها بالا تر رفته و با فروش آن می توانید سود بسیار خوبی داشته باشید، همچنین راه دیگر کسب سود از ملک خریداری شده این است که ملک را به اشخاصی اجاره داد و از اجاره ماهیانه به عنوان سود استفاده نمود.

در هر دو صورت فرد به صورت مستقیم و غیر مستقیم درآمد خواهد داشت، پس توجه داشته باشید که که علاوه بر اصل سرمایه و تغییر قیمت آن در طول زمان درآمدی برای شخص به وجود خواهد آمد و ملک خریداری شده به عنوان یک سرمایه مولد، گزینه ی بسیار مناسبی برای سرمایه گذاری است، البته به این نکته هم دقت کنید که اگر می خواهید در بخش ملک سرمایه گذاری کنید و به سود برسید باید بررسی های زیادی انجام بدید.
افزایش سرمایه گذاری با خرید و فروش ملک
همان طور که می دانید سرمایه گذاری در ملک انجام یک سرمایه گذاری با وجه بسیار زیادی انجام می گیرد پس برای ضرر نکردن، سهیم شدن از سود بالا، بر نخوردن به مسائل حقوقی و… باید بسیار دقت کنید و با چشم باز این کار را انجام دهید، شما به شخصی نیاز دارید که در این راه به شما کمک کند تا به مشکلی بر نخورید.

مجموعه پارسه سازه

برای کسب مشاوره در رابطه با افزایش سرمایه گذاری در ملک، خرید و فروش ملک، افزایش سرمایه گذاری با خرید و فروش ملک و تمام مواردی که به ملک و املاک مربوط می شود، می توانید با یکی از مهندسین مجموعه پارسه سازه تماس بگیرید .

پارسه سازه
call